joi, 13 octombrie 2011

TAG - Cand eram mica

Asa!! Primul meu Tag primit a fost de la Endre si cum a trecut ceva timp de cand l-am primit...zic eu, sa trec la treaba mai repede!!!

1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Pai, visam sa fiu educatoare sau profesoara! Culmea, mie nu-mi plac asa mult copii asa ca...oare ce era in capul meu de vroiam sa fiu educatoare?!

2. Care erau desenele animate preferate?
Candy, Sandybelle, Masca lui Zorro, Perrine, Captain Planet, Cartea Cartilor.
 
3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Cred ca toate au avut farmecul lor! Poate, cel mai mult mi-a placut, aniversarea la care a venit nanutza mea si mi-a adus o papusa mare cat mine:D!


4. Ce jocuri preferate aveati?
Oooo, ratele si vanatorii (jucam intr-una jocul asta), şotronul, elasticul si saritul cu coarda...faceam campionate, jocul de-a mama si de-a tata:D, de-a scoala, tara, tara vrem ostasi. Ne mai jucam cu drag şi de-a v-ati ascunselea, si lista poate continua.

5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Visam sa fiu mama tanara:D! Mdea! Vroiam sa am copil pe la 20-21 de ani (chiar daca nu stiam ce inseamna asta!!).

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Mi-a placut baschetul, dar prin liceu acest lucru. Asa ca...  probabil ca joaca era sportul preferat:)) cand eram mult mai mica.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Oooo!! Nici nu mai stiu, cred ca cei de la BSB!

8. Cel mai frumos obiect cerut( eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
 Ei, va dati seama ca faceam liste interminabile cu dorinte greu de indeplinit:))! Imi amintesc (din povestirile alor mei) ca in clasa I, am scris noi acolo o scrisorica, pe care am gasit-o ceva mai tarziu la maica-mea in poseta:D. Deci...nasol! Sau, tot in acel an, am descoperit ca Mos Craciun, de la scoala, avea cizme la fel ca d-soara bibliotecara, ciudat,nu?? Aaa, cea mai faina patanie, pe care am facut-o cand eram micuta...m-am catarat in bradul impodobit frumos, ca sa iau o bomboana, care era mai spre varful bradului, si...rezultatul?? Am cazut cu tot cu brad, de s-au spart si globuletele:D Offf!! Copil neastamparat!

2 comentarii:

  1. Hai ca m-ai facut sa rad cu cataratul in pom si cu Mosul-bibliotecar ;)),.Suntem cam aceeasi generatie,deci avem copilarii asemanatoare...ce timpuri...
    Te pup,multumesc ca ai facut tagul :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Endreee, cum sa nu il fac!!! Doar ca a trebuit sa gasesc starea necesara! Daaa, am trait copilarii frumoase, avem amintiri placute! Te pooop si te mai astept pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!