joi, 29 august 2013

Kit tratament keratina - review

Buna!
Astazi vreau sa va arat ceva, altceva:)!
Intotdeauna mi-a placut parul drept! Da, da stiu cum este! Cele care au parul drept...il vor ondulat/cret si...invers!
Am vazut ca au aparut concursuri pe Facebook care aveau drept premiu kit-uri pentru ingrijirea parului cu keratina, al caror sponsor era Keratin Hair Straightening.
 Am luat legatura cu Daniela, administratora acestui cont de Facebook, i-am spus ca vreau si eu un astfel de kit. Imediat mi-a raspuns si mi-a oferit toatele detaliile necesare. Mi-a spus ca pentru lungimea parului meu ma costa in jur de 125 lei (cu tot cu transport).
Eram atat de nerabdatoare incat Daniela mi-a trimis kit-ul in aceeasi zi in care am discutat. Am platit contravaloarea prin banca.
Kit-ul contine:
- sampon pentru curatare profunda care deschide cuticula, elemina orice produse cosmetice si permite ca keratina sa intre mai bine in par;
- keratina;
- samponul fara sodiu (360 ml, aroma de portocala si ardei iute).
Despre parul meu?
Este blond, firul subtire si putin ondulat. Mereu pentru a-l aranja trebuie sa-l dau cu tot felul de creme speciale pentru par! Si tot nu sta cum trebuie! De aceea, in ultimul timp, mi l-am tot intins.

Si acum sa incepem sa...ne intindem parul, da?

Pasul 1 - spalarea parului
Mi-am spalat bine parul cu samponul pentru curatare profunda (clarifiant), pe care l-am primit intr-o pungulita, consistenta acestui sampon este groasa, nu e foarte lichida:):
Prima oara am aplicat cam un sfert din cantitate, nu a facut spuma. Cand am aplicat restul samponului a facut multa, multa spuma!
Parul meu scartaia de curat ce era:))!
L-am strans intr-un prosop si l-am tinut asa cam 10 minute, cat sa nu mai aiba apa in el, apoi l-am uscat cu feonul bine de tot!
Sa va uscati foarte bine, sa nu fie umed deloc parul inainte de aplica keratina!!!

Pasul 2 - aplicarea keratinei

Daniela mi-a trimis keratina exact cat aveam nevoie pentru parul meu, aceasta are un miros putin intepator, asa ca aveti grija, mai ales daca sunteti sensibila la mirosuri!Culoarea keratinei este galbuie:

 Mi-am impartit parul, l-am strans cu clestisori si apoi am luat fiecare suvita si am aplicat keratina, urmand indicatiile pe care le-am primit de la Daniela:
 Keratina se aplica 1 cm de la radacina pt parul cret, si 1,5 pt cel ondulat. Se aplica mai multa keratina la inceput de suvita dupa care se intinde pe lungimea suvitei de par. Cand nu mai ai ce intinde, se aplica din nou si se intinde in continuare pe lungimea firelor de par.Astfel nu se creeaza excesul de keratina. Acest exces de keratina, nu face sa arata parul mai bine, efectele sunt aceleasi ( nu are rost sa facem risipa de keratina!)! Veti observa ca in timp ce aplicati keratina pe par, aceasta deja va incepe sa se usuce pe suvitele cu care ati inceput.
Va recomand sa folositi manusi, daca aveti pielea sensibila!!
Asa arata parul meu dupa ce am aplicat keratina:
Si acum trebuie sa asteptati 30 de minute sa se usuce aceasta! L-am uscat bine cu feonul, parul nu s-a umflat, nu s-a electrizat, ba chiar statea drept:) ! Nu spalati parul, nu aplicati alte produse cosmetice, nimic!!!!

Pasul 3 - intinderea parului cu placa

Trebuie multa rabdare, daca va poate intinde altcineva... si mai bine! Mie mi l-a intins sora mea si a luat cate o suvita mica si a intins-o bine:)!
Trebuie sa intindeti parul cu o placa a carei temperatura depaseste 200, 230 e chiar ideala! 
Intinderea parului se realizeaza mult mai usor cu keratina aplicata!

Si gata!
Personal imi place mult efectul acestui tratament asupra parului meu! De fiecare data cand ma intindeam imi cadea parul si varfurile erau aspre. Cu toate ca aplicam ulei, ele tot aspre ramaneau! Dar de aceasta data simt ca parul meu e sanatos, e fin, e moale e....placut la atingere! Imi vine sa stau numai cu degetele prin el....dar nu am voie:), nu in primele 3 zile!

Tratamentul cu keratina elimina semnificativ incretirea inestetica si intensifica stralucirea parului, in timp ce il hraneste si il hidrateaza! Va veti simti parul moale si neted la atingere! Aceste rezultate sunt vizibile imediat de la aplicarea tratamentului. Trebuie sa retineti ca acest tratament nu face parul sa stea perfect drept! Ii schimba cu mult textura si aspectul, acesta devenind moale si oferindu-i un aspect ingrijit!

Ce ar trebui sa mai stiti despre tratamentul cu keratina?
 -Dupa aplicarea si intinderea lui trebuie ca 3 zile sa aveti grija sa nu va spalati, sa nu il umeziti!! (Eu am amanat aplicarea tratamentului pentru ca am fost plecata la mare si eram sigura ca imi voi uda parul). Daca cumva se umezeste sau se uda, il veti usca si veti intinde iar!!!
- Efectele acestui tratament tin pana la 5 luni, insa ideal ar fi sa reaplicati tratamentul la 4 luni!
- Te vopsesti? Nu e problema! Te poti vopsi cu o saptamana inainte de a aplica acest tratament, sau dupa o saptamana de  la aplicarea lui!

Si haideti sa va arat cateva poze cu parul meu, da? Parul meu in aceste poze este infoiat tare din cauza faptului ca am folosit feonul cand l-am uscat:)!
 Da, se vede diferenta, clar!
Daaar, vreau sa vad cum va arata dupa prima spalare! Asa ca mi-am propus sa revin la aceasta postare si sa va arat parul meu la prima  spalare, la a doua spalare...etc Si sa revin cu impresii.

Va doriti si voi sa incercati acest tratament!? Puteti apela oricand la Daniela, pe care o puteti gasi pe blog si pe Facebook. De asemenea, o puteti contacta la adresa de e-mail: croitoru.daniela93@gmail.com.

Daca aveti intrebari, va rog, spuneti-mi! 

P/S Daca nu aveti placa pentru intins parul - va puteti aplica acasa tratamentul, dupa ce s-a uscat parul puteti merge la un salon sa vi-l intinda! Specificati-le sa nu va adauge nimic pe par!

UPDATE!!
 - 02.09.
Asa cum am promis, am revenit cu parerea mea dupa prima spalare!


Dupa ce m-am spalat, folosind samponul fara sodiu, m-am uscat cu feonul, stiind ca la caldura keratina devine activa! Parul nu mi s-a ondulat decat cateva suvite, statea intins si cu volum. Bineinteles ca nu se compara ca atunci cand il intinzi cu placa! Avand in vedere ca eu daca il uscam cu feonul statea in toate partile, ma declar multumita, acum parul meu era cumintel si drept:
Am apelat la placa si am fost placut surprinsa sa vad cat de usor de intinde! Daca inainte dura cam jumatate de ora, acum timpul s-a injumatatit!  Nu am aplicat absolut nimic pe par si arata asa dupa ce l-am intins cu placa:
Imi place! De ce? Pentru ca nu e aspru la varfuri parul meu, e fin, are vitalitate, e placut!

Sa vedem la urmatoarea spalare! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!