marți, 20 august 2013

P2 Sans Style (I)

Buna!!
M-am gandit sa va arat o parte dintre ojicile mele noi, cele de la P2! Cum am ajuns in Germania, primul meu gand a fost: "Sa ajung la DM"! Si am ajuns! Ati vazut, probabil, ca am postat ojele pe Facebook. Acum am sa va arat 3 dintre ele:
P2 Sand Style - 020  Lovesome - este o oja rosie care contine particule de sclipici rosii si aurii:
Intr-un strat se vede asa:
 In doua straturi:
E draguta foc!!

P2 Sand Style - 030 Seductive - Este o oja movie, care are particule aurii si mov-roz. Este interesanta culoarea si chiar arata foare bine pe unghiute!
Intr-un strat e asa:
 In doua straturi:

P2 Sand Style - 050  Confidential - este oja pe care nu am vrut sa o cumpar... de ce? Nici eu nu stiu, cred pentru ca era mai inchisa, dar...pana la urma am luat-o si bine am facut!! Este superba! Particulele sclipicioase sunt de culorile mov si argintiu, poate si auriu, toate intr-o baza albastru marin.
Intr-un strat se vede asa:
 In doua straturi:
Nu am reusit sa o surpind prea bine in poze, din pacate:((!

Acestea sunt primele 3 oje Sand Style de la P2, vor mai urma inca 3, siiiii.....va spun un mic secret....am un mic cadou pentru voi:D.... O oja P2 Sand Style va ajunge la una dintre voi:)! 

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!