vineri, 16 august 2013

Golden Rose Holiday nr. 52

Buna!
De aceasta data vreau sa va arat una dintre ojele mele de la Golden Rose din gama Holiday, si vor mai urma multe altele:)) pentru ca am cazut prada tentatiei!
Pentru astazi avem Golden Rose Holiday nr. 52.
Cand ma chinuiam eu sa vad ce oje sa aleg, am dat peste unele  care-mi pareau a fi tipatoare, cu mult sclipici. Cel putin asa pareau in sticluta, dar in realitate....va spun sincer, arata demential, mai ales daca sunteti fane sclipici, va recomand cu mare-mare drag aceasta oja!!! Am vazut pe internet ca ar mai fi exact ca cea roz, a mea, nr. 52, cu mult, mult sclipici inca 3 - pe cele gri le-am gasit, dar nu am luat... In schimb cea albastra ma tenteaza.
Curios e ca nu au deloc verde, vedeti?
Sa revenim la oja mea superba! Acopera bine intr-un strat:
La inceput pare cam...asa si asa, dar dupa ce se usuca bine si data in doua straturi, o sa o adorati! Eu m-am dat si la picioare si o port si acum....imi ador unghiutele de la picioare:))!
Pretul ojei este de 13.50 lei, cel putin, atat am dat eu pe ea.
Si acum sa vina pozele:
 Si un mic model:). La realizarea lui am folosit creionul pe care vi l-am aratat aici.
Va place oja? Eu o ador!
Va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!