luni, 26 august 2013

I Hate Mondays

Bunaaa!
Nu-i asa ca va era dor de mine?
Astazi mi-am propus sa va arat un alt produs comandat de pe Kurtmann.ro!!!
De aceasta data e vorba de un tricou al carui mesaj m-a atras din prima si mi-am spus: "Trebuie sa pun mana pe el!"
In primul rand va spun ca este un tricou de la Bershka, 100% din bumbac. Pe site parea a fi un tricou banal, dar cand l-am primit mi-a placut mult tare! E asa placut la atingere, e moale:) si lejer:). Si sa va arat si pozeleeee:
In spate este o idee mai lung decat in fata:
Maneca este pana la cot, dar merge ridicata fara probleme:)
Mesajul este scris cu negru....dar pe dos, si de aceea se vede gri pe fata:
Ma uitam acum pe site-ul celor de la Kurtamann.ro si am descoperit noi hainute frumoase, asa ca va recomand si voua sa zaboviti putin pe site-ul lor!
Aaaaa, si nu uitati! Acum sunt reduceri de 50%!!!

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!