miercuri, 10 iulie 2013

Despre Top Coat

Buna!
M-am gandit sa va vorbesc putin despre Top Coat-urile pe care le folosesc in acest moment:)! Sper ca aceasta postare sa fie utila, stiu cat de greu e sa-l gasesti pe cel mai bun!
Poate ca sunt persoane care se intreaba de ce sa folosesc Top Coat? Pai, sunt cateva motive:
- pentru a oferi un luciu frumos manichiurii;
- pentru protejarea/improspatarea culorii;
- pentru uscarea rapida la ojei de pe unghii;
- pentru a obtine acel finis mat;
- pentru a prelungi durata de viata a manichiurii.

Cand am inceput eu sa imi fac unghiutele nu intelegeam de ce atatea straturi de lac, de oja.... Treptat am descoperit cum sta treaba si cu Base Coat si cu Top Coat-ul. 
Colectia mea de Top Coat-uri este una maricica si...trebuie sa recunosc ca in afara celor prezentate aici mai am inca doua pe care nu le-am prins in poza de grup, dar le voi adauga si pe ele la aceasta lista... Asadar, lista cu Top Coat-urile va ramane mereu deschisa!
Nu voi face un clasament, dar voi incepe cu Top Coat-ul de care sunt indragostita iremediabil... Oricate as incerca tot la el revin:). De ce? Pentru ca merita:).
Top Coat Seche Vite
Cand l-am cumparat prima data am dat 43 de lei pe el si l-am comandat de pe internet, mai exact de aici. Apoi am primit o sticluta, si inca una am cumparat-o din Anglia.
Ce-mi place la acest lac?
-usuca oja in cateva secunde, perfect
-ofera manichiurii un luciu superb care rezista
-il folosesc mereu cand fac un model pe unghii pentru ca nu intampina probleme si usuca si un strat gros de oja
-nu amesteca/intinde culorile
Ce nu-mi place?
-se aduna/strange la marginile unghiilor, de aceea recomand sa fie dat cat mai aproape de cuticule
-se ingroasa treptat si nu am reusit la nicio stricluta sa folosesc tot lacul:(.

Merita? Clar ca DA!!!

Sally Hansen Mega Shine Top Coat
Un alt lac care mi-a placut mult! De ce? Seamana cu cel de la Seche Vite, dar e mai ieftin, in jur de 25 de lei.
Ca minusuri, face la fel ca cel de mai sus.
Merita? DA!

Kallos - Solutie pentru uscare rapida
Se prezinta la consistenta exact ca un lac, deci sa nu il confundati cu cel uleios sau cel lichid.
Ce imi place?
Usuca repejor oja, se aplica usor si merge folosit pana la epuizare.
Ca si minus? Nu ofera acel luciu superb ca primele doua lacuri enumerate.
Pretul variaza intre 5.50 si 7 lei.
Merita? DA!

P2 Mega Shine Top Coat
Pe acest lac l-am cumparat cand am fost in vacanta de iarna in Germania si am dat, cred 3 sau 4 euro pe el. Am avut emotii cand l-am cumparat:)))!
Cum sta treaba cu el?
La inceput mi-a placut mult pentru ca oferea luciu, usca cat de cat repede...doar ca de ceva vreme face bule si nu l-am agitat aiurea sau.... si acum cand il aplic trebuie sa astept ceva-ceva pana se usuca oja.
Merita? In lipsa de altceva da, dar daca nu puteti intra in posesia lui....sa stiti ca nu veti pierde nimic:))!

Sally Hansen Double Duty
Acest lac poate fi folosit ca Base Coat si ca Top Coat. Ei, eu am incercat sa vad cum functioneaza ca Top Coat, dar pentru ca nu usca repede, lucru pe care mi-l doresc eu de la un astfel de lac, l-am folosit pana l-am terminat la Base Coat.Mai am unul nou, cel care apare in poza:D, il tin acolo pana cand raman in pana de una sau de alta:)))!
Sa vi-l recomand sau nu... Chiar nu stiu exact. Cam tot in jur de 25 de lei este.

Essence - Quick Dry Top Coat
Scuzati starea jalnica a sticlutei:))!
Relatia mea cu acest Top Coat a inceput cu stangul. De ce? Pentru ca citisem pe net niste pareri negative, dar...cu toate acestea l-am cumparat.
Sincera sa fiu la mine a functionat si mai am fff putin il sticluta. Usuca repejor, nu face dare sau bule. Comparand cu P2, clar il aleg pe acesta! Nu are un luciu fenomenal, dar merge, DA. Pretul...undeva la 3-4 euro.

Flormar Quick Dry -Extra Shine
Ei, lacul acesta mi l-am cumparat cand am fost in primavara in Turcia si am tot amanat sa il incep:))! Imi era mila de el! Insa, intr-o zi m-am decis sa il folosesc. prima data cand l-am folosit aveam o oja rosie si imi era asa de ciuda ca se lua culoarea ojei pe pensula lacului:(. De uscat, usuca, dar trebuie atentie mai ales daca aveti un model facut pentru ca intinde putin culorile. Mi se pare cam subtire pensulita lui.

Seventeen - Super Shine
Vai, acest lac a fost prima mea dragoste in materie de Top Coat!
Nu are ca functie "uscare rapida", dar chiar da manichiurii un luciu frumos si vi-l recomand cu mare drag:)!  Dupa ce va dati cu el trebuie sa aveti putina rabdare ca sa se usuce.
Costa in jur de 14 lei.

Rimmel - Matte Finish
Pentru a matifica orice oja pe care o am,mi-am cumparat acest lac. Ce-i drept nu prea l-am folosit, dar...a doua zi deja la varfuri oja nu mai era mata:)).
Daca va plac ojele mate, va recomand un astfel de lac.
Eu l-am luat la promotie,parca, si am dat pe el 10 lei.

Mai am cateva lacuri si voi reveni si cu ele tot in aceasta postare!

Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!