joi, 15 august 2013

Rochie Bershka Casual Black - Kurtmann.ro

Buna!
Eu acum sunt plecata in vacanta, dar am prins o ora mai lejera:), si m-am gandit sa va vorbesc putin despre o comanda pe care am facut-o saptamana trecuta!
Am comandat de pe site-ul Kurtmann.ro 3 produse. Astazi va voi vorbi despre o rochita dragalasa foc!
Dar mai intai as vrea sa va spun cateva despre Kurtmann.ro! Site-ul a fost lansat in 2008 sub denumirea de KRTShop.ro si era unul dintre primele outlet-uri online cu produse ale renumitelor marci spaniole Zara, Bershka, Stradivarius si Pull and Bear. In februarie 2011 se redenumeste in Kurtmann.ro si incepe sa castige un loc fruntas in piata online romaneasca, prin oferte variate si lichidari de stocuri extrem de atractive. In septembrie 2012 se deschide primul magazin Kurtmann Outlet in Bucuresti, sos. Virtutii nr. 1.Kurtamnn a fost primul magazin online de imbracaminte, care a oferit clientilor gratuitate la returnarea produselor.
Transportul costa 15 lei, daca aveti o comanda mai mare de 190 lei puteti beneficia de transport gratuit:).
Eu am comandat vineri si luni a venit la usa mea domnul curier cu produsele! Eram curioasa sa vad cum arata in realitate!
Toate bune si frumoase si...chiar am nimenit bine marimile :)! Materialele sunt super ok.
Rochitica despre care vreau sa va vorbesc astazi este de la Bershka. 
 Rochita nu este prea lunga, dar nici foarte scurta! Eu as fi preferat sa fie cu o palma mai lunga, dar....asa e modelul.
 La spate are un model dragut.
 Imi place mult pentru ca in talie e pe elastic, ceea ce o face a fi o rochita extrem de comoda, la fel si materialul ei, este unul lejer. In partea de sus are imprimeurile dragute cu roz, negru si alb si este un material vaporos.
In partea de jos e un material ce seamana cu bumbacul, ca sa va puteti da seama cum este exact, are si jupa, sa nu fie transparenta:).
Aceasta rochita este purtata de sora mea, care este foarte incantata de aceasta!
Ce spuneti, va place rochita? Voi ati purta-o?
Le multumesc celor de la Kurtmann pentru aceasta rochita adorabila si va recomand cu drag acest site - Kurtmann.ro!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!