miercuri, 12 octombrie 2011

Model unghii...bleumarin

Buna!!
Ce mai faceti? Eu sunt bine azi. Luni am inceput ziua cam...aiurea. M-a durut capul de cum m-am trezit si m-a tinut toata ziua. Dupa-amiaza, Endre mi-a ridicat moralul prin faptul ca m-a desemnat castigatoarea concursului lunar, care are loc pe blogul ei. Ii multumesc iar si pe aceasta cale!! Si promit ca, in momentul in care voi primi premiul, il voi prezenta intr-o postare.
Dar sa trecem la treaba!! La unghiutzee!! Astazi va voi arata o alta culoare, fata de cele cu care v-am obisnuit deja!
Si... astazi am unghiile bleumarin, culoare care ma duce cu gandul la masina tatalui meu:D (daca isi va zgaria masina, am sa ii impumut niste oja)!! Oja este de la Trendy, cea in format mai mic. Culorile sunt foarte bine pigmentate, acopera bine, chiar intr-un singur strat si are un luciu foarte frumos! Nici nu mai e nevoie de Top Coat.
Eu am folosit Base Coat de la Miss Sporty, sper sa fie destul de buna si sa nu permita ojei sa imi coloreze unghiile...sper sa nu raman cu unghiutele patate. Hmmm...voi vedea cand le voi sterge diseara si chiar voi reveni si cu o poza:D.
Dupa ce m-am dat de doua ori cu bleumarin, am dat pe jumatatea unghiei cu un albastru inchis cu particule stralucitoare, oja de la Astra Italy. Delimitarea dintre cele doua nuante am facut-o cu lac cu sclipici auriu si argintiu(inelar si degetul mare).
Si acum poze....






O zi buna!!!

P/S Puteti intra, daca doriti, la Produse/Pareri pentru ca am postat foto cu o parte din ojele mele!

Am revenit, asa cum am promis, cu o imagine cu unghiile mele dupa ce m-am sters de aceasta oja:

4 comentarii:

  1. sunt superbe superbe superbe. Asta e o manichiura pe care eu as purta-o luni intregi. Imi place la nebunie albastrul pe unghii iar combinatia asta e exact pe placul meu. Super!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am dat si un tag. Daca vrei sa-l faci, bine. Daca nu, nu :)
    http://luizaburlacu.blogspot.com/2011/10/tag-25-de-intrebari.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, Liz, am facut TAG-ul de la tine. Merci frumos!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!