marți, 18 octombrie 2011

Prima mea oja China Glaze

Buna!
In aceasta postare vreau sa va vorbesc despre un premiu pe care l-am castigat la inceputul lunii octombrie la un concurs organizat de Alexandra. Este vorba despre o oja de la China Glaze. Imi place aceasta oja, consistenta ei, inca de la primul strat am observat ca se vede bine, se usuca destul de repede, se intinde bine pe unghie.
Am sa las pozele sa vorbeasca!



Si acum oja pe unghiute:

Un model cu floricele folosind oja China Glaze:


Si inca un model(pe care l-ati vazut in prima fotografie a acestui post):

8 comentarii:

  1. :(( vreaaau si eu china glaze. Eu nu aaaam :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, Liz, nici eu nu aveam!! Si imi doream sa vad cum este!! Asa ca am castigat-o. Nu e culoarea pe care mi-as fi cumparat-o, dar e frumoasa si aceasta! Ma interesa sa vad cum e si acum mi-am satisfacut curiozitatea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Catalina, iti doresc sa o folosesti sanatoasa...
    din pacate nu am avut posibilitatea sa aleg eu culorile, asa ca am oferite ceea ce am primit...
    oricum e ok pentru a-ti crea o idee despre aceste oj:*

    RăspundețiȘtergere
  4. E o oja frumoasa, sa stii, mie chiar imi place!

    RăspundețiȘtergere
  5. m bucur ca-ti place, e uziceam asa ca fapt divers de culoarea ojei...cu siguranta sunt culori mult mai frumoase decat asta...dar totusi..:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, culoarea e super pentru ca o pot combina cu multe si nici nu am asa multe cu verde;).

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte faina nuanta!! sa o folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!