duminică, 2 octombrie 2011

Manichiura de week-end....

Buna!
Mi-am numit asa modelul de astazi pentru ca e cu sclipici....sclipici mare.Mie imi place muuult! Este un lac cu sclipici de la Golden Rose (3 lei). Am incercat sa ma dau cu acesta peste o oja de culoare mai inchisa, dar nu stiu de ce, dar nu se vedea asa bine, poate...nu am nimerit eu o culoare compatibila:D. Va arat mai intai lacurile pe care le-am folosit:

Dupa cum am spus mai sus, e vorba de un lac cu sclipici de la Golden Rose, cu care am dat doua straturi, si o oja de la Alix Avien pe care am dat-o doar intr-un singur strat peste Base Coat. Inainte de a aplica lacul cu sclipici, pe inelar si degetul mare, mi-am facut un model...din linii serpuite.
Si acum unghiutele mele!!! In aceasta poza unghiile nu sunt date cu Top Coat.

Si acum poze cu unghiile date cu Top Coat:

Si pentru ca m-am gandit ca am prea multe straturi de oja (un strat Base Coat, un strat Alix Avien,doua cu lac cu sclipici si un strat Top Coat) si ca poate se va usca mult prea greu, am dat cu solutie de la Kallos pentru uscare rapida. Unghiutele s-au uscat foarte repede! Am observat ca lacul cu sclipici se usuca imediat, deci mai are o bila alba!

Azi am pus multe poze, nu? Sper sa va placa! Va pooop!

4 comentarii:

  1. Ce frumoasa e oja cu scipici :X I want one too :|
    Am o oja asemanatoare cu cea de Alix Avien doar ca e de la Golden Rose :P
    Foarte frumoasa manichiura ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, Laura!!! Da, si mie imi place mult!!Eh, eu am multe oje de la Alix Avien:D! Si cei de la Golden Rose au multe nuante frumoase! Si sunt si mult mai ieftine.

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumoasa e baza! si manichiura per total!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!