luni, 31 octombrie 2011

Cadouri, cadouri...

     Revin azi cu o postare, care nu e dedicata unghiutelor... ci...scumpei mele Endre!!
    In sfarsit am primti coletelul de ea!! Au fost mici intarzieri din cauza Postei Romane! Eh! Bine ca s-a rezolvat pana la urma!!
    Ei, nici nu am avut rabdare sa ajung acasa...am desfacut coletul de pe drum:D!! Mmmm, si ce bunatati ma asteptau? Ia, sa va arat!


     La concursul organizat de Anda, am castigat demachiantul si rimelul, dar ea...nu s-a multumit sa imi trimita doar premiul, ci mi-a mai trimis niste cadouri!!! Iti multumesc mult, Anda!!
     Dupa ce le voi testa, voi reveni cu parerea mea despre produse!!
    In poza a doua il puteti observa pe curiosul Tumi. Zilele trecute vorbeam de DeeDee, pisica lui Meg, care cauta prin cadouri...acum i-a venit randul lui Tumix.
    V-am pupat!

6 comentarii:

  1. Super premii!


    Sa te bucuri de ele si iti urez sa fii la fel de norocoasa si in viitor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Meeeerci, Auroraaa!! Sper ca si tu sa fii norocoasa si sa te bucuri ca mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai,nu stiu daca merita o postare,ma simt onorata,draga mea.Sunt linistita ca au ajuns,in sfarsit.
    Sa le folosesti cu placere!Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere!! ne plac mustatile curioase :))

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!