joi, 13 octombrie 2011

TAG - 25 de intrebari....

Buna! Am primit acest TAG de la draguta noastra Liz si am sa ii raspund la cele 25 de intrebari cat mai repede!!

1. Ai vreun animal?
Da, imi plac pisicile! Sunt slabiciunea mea, recunosc! A se vedea poza din dreapta....e tumi, motanul meu de 2 ani.

2. Numeste trei lucruri care se află acum lângă tine.
Telefonul, cana cu cafea si aparatul foto (urmeaza sa ma ocup de urmatoarea postare dupa aceast tag).

3. Cum e vremea afară în momentul acesta?
Frig, frig nu este, e acceptabil, cel putin, din punctul meu de vedere, care nu sunt o friguroasa:D.

4. Conduci?
Da! Am permis de 7 ani si nu trece o zi fara sa conduc.

5. La ce oră te-ai trezit azi dimineată?
Era 06.45

6. Când ai făcut ultima oară dus?

Aseara :D

7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?

Ohhh!! Sa ma gandesc ca sa raspund sincer....am vazut Water for Elephants(dar nu pana la final).

8. Ce scrie în ultimul mesaj trimis?
:)) Sms? E cam lung, dar..."Vali, cand pleci intra si lasa cheia noastra pt. ca Adi nu are cu ce inchide usa...."

9. Ce ton muzical ai la telefon?

Just Can't Get Enough (The Black Eyed Peas)

10. Ai vizitat altă tară?
Da.

11. Îti place sushi?

N-am mancat niciodata, dar nici nu ma tenteaza:D!

12. De unde iti faci cumparaturile?
Din Kaufland, deoarece e cel mai aproape de mine, si... din Real.

13. Iei medicamente ca să poti să adormi?

Nuuu!!

14. Câti frati ai?
Am o sora mai mare cu 2 ani si cateva luni, dar frati nu am.

15. Ai laptop sau desktop?
Laptop.

16. Câti ani o să împlinesti la următoarea aniversare?

Nici nu a trecut o luna de cand am implinit 27:D.

17. Porti lentile de contact?

NU port lentile de contact, dar port ochelari.

18. Îti vopsesti părul?
Da, blond.

19. Povesteste-mi ceva ce plănuiesti să faci astăzi.

Pfuuu! Serviciu pana la ora 16, dupa ce termin, trebuie sa ma intalnesc cu o prietena, apoi acasa si curatenie, mancare si odihna:D.

20. Când ai plâns ultima oară?
Mmmm, de nervi...acum vreo 2 saptamani:D.

21. Care este topping-ul preferat pe pizza?
Sos de rosii

22. Ce preferi: hamburgerii sau cheesseburgerii?

Mmm, nici, nici:D.

23. Ai stat vreodată toată noaptea trează?
Da!

24. Ce culoare au ochii tăi?

Verzi.

25. Poti să simti diferenta de gust între Pepsi si Coca-Cola?
Nu stiu sigur. Observ ca au gusturi diferite, dar n-as recunoaste care e unul si care e altul. (am lasat raspunsul dat de Liz, deoarece gandesc la fel ca ea).

Si atasez acestui TAG o foto cu Tumi:D!

8 comentarii:

  1. foarte tare! n-am putut sa nu observ ca pisicul tau Tumi are ochii diferiti :D Dar e foarte dragut. Multumesc ca ai facut tagul. Pentru tine am si o intrebare suplimentara. Cate manichiuri iti faci pe zi? :) Iti ies super, oricum. Puuuuup

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai faptul ca are ochii diferiti il face sa fie special pt noi:D! Si ca sa iti raspund la intrebare....In fiecare zi mi le fac...ca sa fiu pe blog prezenta. Uneori imi fac ceva si pentru ca nu sunt multumita de rezultat sterg si fac altele:D. As vrea sa am cat mai multe idei, dar...:( mai greu pentru ca eu folosesc oja, nu si culori acrilice.

    RăspundețiȘtergere
  3. si daca ti le faci in fiecare zi nu ti se exfoliaza? ie mi s pare ca dizolvantul mi le usuca tare si imeiat se exfoliaza :( Acum n-am un aparat foto bun ca as mai face niste poze cu unghii. La tine imi place ca iti cresc f repede. Eu trebuie sa astept doua saptamani pentru 3-4 mm :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Liz, am si eu astfel de probleme, recunosc!!! Folosesc dizolvant fara acetona (cu cel de la DM ma inteleg cel mai bine, il am si pe cel de la Kaufland, dar am impresia ca imi usuca cuticulele). NU imi cresc chiar asa repede:((!! Nu imi lipseste din casa tratamentul de la Farmec ( tre sa ai grija si cu asta, pentru ca daca te dai prea des nu e bine deoarece intareste prea tare unghia si nu e bine) si ma dau si cu ulei de masline caldut pe unghiute, le fac masaj, dar asta mai rar, recunosc. Plus ca nu ma dau cu oja fara sa folosesc o baza ( si baza are vitamine). Sa stii ca dupa ce ma sterg de oja, unghia mea luceste, nu este mata;)!Incearca faza cu uleiul de masline de cateva ori, sunt sigura ce vei vedea rezultate!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. da, asta am incercat cu uleiul si din cand in cand inca fac. Eu am tot dizolvant fara acetona de la kaufland, ala roz. Mi se pare ca sterge foarte bine si in plus e cantitate mare la pret mic. Am si eu cateva lacuri de astea de intarire cu vitamine dar nu prea dau sub oja pentru ca mi se pare ca oja nu se mai aplica asa bine. Poate ar fi cazul sa incerc si asta..

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai, nu din acelea care sunt tratamente! Tre sa cauti ceva care sa fie si base coat. Eu am de la Trendy si ma inteleg f bine si e destul de mare sticluta, mai am de la Miss Sporty care e f bun si asta, doar e ff mica sticla:)). Ambele au vitamine sau calciu. Eu asa procedez. SI am perioade cand unghiile ies de sub control:(( si incep sa se rupa, exfoliaza sic am atunci incep sa dau cu ulei de masline sau de ricin mai insistent.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si despre acetona de la Kaufland...o am si eu si o folosesc, dar nu stiu, parca usuca:( si de aceea eu ma declar multumita de cele de la DM (cea roz). Eu cand ma sterg cu acetona d ela Kaufland imi simt pielea de la degete uscata:(.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pisicu' e super .. ai pisic cu ochii albastri sau galbeni/verzi? cum il prezinti? :)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!