sâmbătă, 29 octombrie 2011

Petale de floare

Buna!
A venit si frigul...Baaar! Nu ma omor eu dupa caldura, dar nici frigul nu il ador! Of! Ca sa imi inseninez ziua, mi-am facut pe unghiute niste petale. Prietenul meu a spus ca ii place mult modelul!
Cum vi se pare?
Eu am facut cu aceste culori, le aveam la indemana, dar cred ca m-as fi putut juca mai mult si as fi putut face alte combinatii mult mai reusite. Eh! Mie imi place!


Mi-am dat unghiile cu oja Naty, pe care am prezentat-o aici si apoi cu ajutorul ojelor Nalis Art, cu pensula subtire, am realizat acele petale. Le-am conturat apoi cu negru si am tras pe fiecare petala cate doua linii. Simplu si de efect. Trebuie doar sa aveti macar o pensula subtire.
Va mai las cateva poze:


Va poooop! Numai bine!

10 comentarii:

  1. imi place, place, place. E finut si elegant si colorat. Si sunt culorile mele preferate

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult!E un contrast superb!Mai mult decat atat imi place si noul template :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci mult, Liz! Se vede foarte bine! Si mie imi plac culorile astea mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte tare! petalele alea sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!