joi, 20 octombrie 2011

Oja Kiko si floricele

Buna!
Astazi am intrat in posesia premiului pe care l-am castigat la un concurs organizat de Anca pe blogul ei. Premiul consta intr-o oja de la Kiko si o carte de Anna Maxted, intitulata Alegand pe tocuri. Dupa ce termin cartea pe care o citesc acum, ma voi apuca de aceasta!
Hai, sa va arat premiul meu!

Normal ca am si testat oja, se putea altfel??:D
E o culoare frumoasa, se intinde bine pe unghii oja, se usuca repede si arata foarte bine pe unghii in doua straturi!

Mi-am facut si niste floricele pe inelar si degetul mare. Mai intai am facut punctele:
Si apoi am dat forma petalelor pentru realiarea cat mai bine a floricelelor:

Deja, cred, ca v-ati obisnuit cu floricelel mele, dar sunt cel mai simplu de realizat si se vad foarte bine.

Numai bine! Va pup.

4 comentarii:

  1. da, arata foarte bine, iar oja e dementiala. Cu ce faci punctele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Liz, uite in postarea aceasta http://catallinanails.blogspot.com/2011/10/unghii-rosii.html apare ustensila pe care o folosesc. Am dat 2 lei pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Are un capat rotund si unu ascutit. CU cel rotund fac punctele si cu cel ascutit "tai" punctele pt a semana cu petale.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!