sâmbătă, 15 octombrie 2011

Oje de la Lady's: Catherine Arley si Isabelle Dupont

Buna!
Zilele trecute mi-am comandat niste oje de la Lady's. Eram curioasa sa vad cum sunt si cum vazusem cateva culori care imi faceau cu ochiul....Ieri am intrat in posesia lor si vreau sa va arat 3 dintre ele (care-mi plac cel mai mult!).
Am sa va prezint doua nuante de la Isabelle Dupont si un lac cu sclipici auriu fin si mare de la Catherine Arley.
Manichiura pe care o am eu in acest moment:



Sunt data cu Isabelle Dupont nr. 437 - Teal, iar pe degetul mare si pe inelar sunt data si cu sclipiciul de la C.A. nr. 726:




Catherine Arley, lacul are sclipici fin auriu si sclipici mare, e foarte delicat si sclipeste foarte frumos, il recomand!! Are 14 ml si costa 5.59 lei.
Isabelle Dupont - colectia Color Me Up! are particule fine sclipitoare care dau un luciu frumos ojei. Are 12 ml si costa 6.29 lei. Cele din colectia veche costa 5.39 lei. In doua straturi acopera foarte bine, are luciu frumos si...dupa ce m-am sters nu am ramas cu unghiile patate.

Si vreau sa va mai arat o culoare de la Isabelle Dupont nr. 438 - Denim, care are niste particule sclipitoare roz suuuuper frumoase!!! M-a cucerit din prima:D!



8 comentarii:

  1. Eu am un albastru de la Farmasi,ceva mai inchis decat cele prezentate de tine.Imi place mult albastrul pe unghii,desi recunosc ca nu port foarte des aceasta culoare.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, si mie imi place mult, dar nu port des; prefer rosu! Merci mult, Endre!

    RăspundețiȘtergere
  3. alea din primele poze sunt mai mult decat superbe. E asa de efect sclipiciul si dat numai la jumatate din unghii e super super. Chiar imi place. Si in plus e si albastru ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur, Liz!! Sa srii ca sunt niste culori fooarte frumoase si se vad super bine pe unghii!! Mi-am comandat si un nude in genul acestora, sper sa fie fain. Poop

    RăspundețiȘtergere
  5. Wonderful blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like Wordpress
    or go for a paid option? There are so many choices out there
    that I'm totally confused .. Any suggestions? Thanks!

    My page diet plans for women

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!