vineri, 7 octombrie 2011

Model manichiura realizat cu ajutorul acului

Buna!
Da, stiu ca am mai avut o postare cu acest model, dar de aceasta data vin cu alte nuante. La primul model am folosit o oja de la Flormar si la urmatorul, am folosit negru mat de la Claire's. Si... m-am dat pe prima unghie si imediat am pus trei puncte din alta oja si cu acul am trecut prin puncte. Puteti aseza punctele cum va trece prin minte! Ideea e ca...nu trebuie sa lasati sa se usuce lacurile deloc. Si asa am facut cu fiecare unghie in parte! Dat toata suprafata cu oja, imediat am pus punctele si apoi am trecut cu acul. Si gataaaaa!! Mai jos sa las mai multe poze.
Ojele folosite:


Si modelul pe unghii:




Si acum acelasi model, dar ca baza avem negru mat si pentru puncte am folosit auriu de la Farmasi, griul de mai sus si lac cu sclipici roz de la Gabrini:



O zi buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!