luni, 17 octombrie 2011

Regetis - ulei pentru ingrijirea unghiilor (TIS farmaceutic)

Buna!
Astazi vreau sa va vorbesc putin despre un produs destinat ingrijirii unghiilor. Am sa postez fotografii cu ambalajul produsului, in care veti gasi si informatiile oferite de producator.



Asaaa, din cate ati observat, puteti folosi acest produs in doua moduri! Se stie bine ca uleiul incalzit ajuta mult mai bine si mai repede,de aceea ar fi indicat sa folosim prima varianta. NUmai ca pentru mine e cam...complicata! Asa ca va voi spune cum procedez eu imbinand cele doua modalitati prezentate de producatori: eu am pus intr-o lingura din acest ulei,

am tinut putin lingura la flacara de la aragaz si apoi am bagat pe rand unghitele in acest ulei cald si am tot repetat operatiunea. Dupa ce s-a terminat uleiul din lingura, am inceput operatiunea masajului si astfel am masat fiecare unghie.
Cam asa procedez eu, sper sa va fie de folos acest articol si sa aveti unghiutele lungi si frumoase!!
Mentionez ca am citit despre acest ulei, cu ceva timp in urma, pe blogul lui Mad@, careia ii multumesc pentru informatiile oferite!!

P/S L-am cumparat dintr-un plafar si am dat 5,50 lei.

4 comentarii:

  1. Ma bucur mult ca ti-au fost utile informatiile :D chiar este foarte bun uleiul ;) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Mad@, sunt multumita de el, recunosc!

    RăspundețiȘtergere
  3. super! o sa-l caut cat se poate de repede, sincer. Multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai pt. ce Liz, sper sa il gasesti, sigur vei fi multumita!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!