vineri, 29 martie 2013

Stiati ca se cauta ambasador pentru Zorilestore?

Buna!
De curand am aflat de noua campanie a celor de la BlogAwards si ZorileStore. A mai fost si anul trecut o campanie cu cei de la ZorileStore, dar atunci nu am participat, de aceasta data, insa, mi-am luat inima in dinti si ma inscriu si eu. Sper sa fie cu noroc.
 Aceasta este o noua campanie pentru bloggeri, in cadrul careia toti participantii primesc produse de incaltaminte (pantofi sport sau papuci, la alegere) din categoria Curatenia de primavara iar autorii celor mai reusite 10 review-uri intra in competitia pentru titlul de Blogger Ambasador ZorileStore! 
Am rasfoit si cu paginile cu incaltaminte din categoria Curatenia de primavara si m-am oprit asupra mai multor perechi de incaltaminte, dar pentru aceasta postare, am optat pentru o pereche de balerin. Nu? E anotimpul lor si...nici o pereche de incaltaminte in plus nu strica!! Cred ca sunt comozi si merg purtati la orice tip de pantalon - Balerini KITTEN pentru femei CIPELE (3391_DKB).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!