luni, 25 martie 2013

Azi am incercat

Buna!
In aceasta postare tarzie m-am decis sa va arat ce am incercat mai devreme. Pentru fiecare aveti un tutorial (video si foto) si ceea ce mi-a iesit mie folosind tehnicile prezentate. Pentru inceput am sa va arat cum mi-a iesit mie noua tehnica de realizare a manichiurii in apa, la care se mai adauga si spray. Aveti mai jos si un tutorial realizat de Cutepolish:
Cu Top Coat:
Am mai incercat si altceva, dar...:
Tutorial Cutepolish.

O alta tehnica pe care am folosit-o e cea cu ajutorul unei folii de plastic. Am vazut la multe fete aceasta tehnica, dar in aceasta seara am incercat-o si eu. De asemenea, mai jos aveti si un mic tutorial realizat din foto, dar mai intai sa vedeti cum mi-au iesit mie:
M-am inspirat de aici .

Voi ati incercat cele doua tehnici in realizarea manichiurilor voastre?
Cum vi se par?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!