luni, 4 martie 2013

De martisor

Buna!
In primul rand imi cer mii de scuze pentru ca nu am postat nimic zilele astea, dar nu stiu, nu am avut dispozitia necesara, chef si timp... Va arat modelul pe care l-am purtat de 1 martie, model ce trebuia sa il public in acea zi, dar o fac  astazi. Stiu ca pe Facebook l-am postat. E un model mai vechi de-al meu, doar ca de aceasta data am folosit alb si rosu.
Ce spuneti, e un model bun de purtat in aceasta luna?
Va urez o primavara calduroasa, multe flori si plina de bucurii!

Si mai jos aveti un scurt video cum am facut modelul:
 Nu uitati! Nu lasati sa se usuce oje, imediat ce ati aplicat-o, faceti modelul la fel ca in video. Puteti incerca cu o scobitoare, functioneaza mult mai bine decat cu un ac (e prea subtire varful si nu mai iese modelul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!