joi, 7 martie 2013

Care e reteta frumusetii?

Buna!
Zilele trecute am primit un e-mail de la Oriflame, care ne provoaca sa spuneam care e reteta noastra de frumusete....
Primul lucru care mi-a venit in minte imediat ce am citit provocarea a fost:
"Bucuria vine din lucruri marunte!"
Si acum probabil va ganditi ce treaba are una (bucuria) cu alta (frumusetea), dar va spun eu ca au legatura, ba chiar una foarte stransa!!
In conceptia mea un om frumos e acela care are zambetul pe buze, acela care are privirea senina. Vedeti bebelusii, ce nevoie au ei de...machiaj? Ei sunt frumosi asa cum sunt: naturali!

Si care e reteta mea de frumusete? 

....dimineata cand deschid geamul pentru a aerisi camera, ma intampina un aer rece placut care-mi creeaza o stare de bine, de revigoare...

 ...cand ii privesc pe cei doi...prietenul si motanul meu simt cum imi creste inima de bucurie pentru ca sunt in viata mea si imi fac zilele si noptile altfel....
....cand dupa o zi chinuitoare ajung acasa si gasesc pe masa un buchet de flori...deja uit de oboseala si tot ce a fost peste zi....
...cand ma dau cu ruj...da, exact, simt cum mi se lumineaza fata, se schimba ceva si...se schimba in bine....
sursa
Lucrurile marunte ma fac fericita, lucrurile marunte ma fac frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!