marți, 19 martie 2013

Mineral Beauty System: Gel de dus Ocean - Review

Buna!
De cateva zile vreau sa va prezint un produs pe care l-am primit pentru testare, un produs, care, cu adevarat, ma ajuta sa ma relaxez dupa o zi plina, dupa o zi de munca.
Despre ce produs este vorba?
Voi ati auzit de firma Capra Nera?
 CAPRA NERA este de 12 ani pe piaţa vânzărilor directe din România şi îşi vinde produsele printr-un sistem de marketing inedit, denumit party selling. Anul trecut a fost lansata gama Mineral Beauty System– care contine peste 50 de produse cu minerale naturale de la Marea Moartă şi cu ulei de Argan.
Astazi va voi vorbi despre unul dintre produsele din aceasta gama, si anume, gelul de dus Ocean.
 
Pe site gasitit urmatoarele informatii:
Gelul de dus Ocean cu minerale de la Marea Moarta are o aroma relaxanta, hraneste si curata in profunzime. Aduce un aport bogat de vitamine si minerale, care protejeaza pielea pe parcursul intregii zile. Gelul de dus Ocean hidrateaza, creste elasticitatea si imbunatateste aspectul pielii lasand-o ferma. Se aplica prin masaj circular, cu ajutorul Buretilor Matase de Mare, pe pielea umeda in timpul imbaierii sau la dus, apoi se clateste.
Gelul de dus Ocean contine minerale de la Marea Moarta, extract de musetel, extract de morcov, extract de papaya, Aloe Vera gel, ulei de migdale dulci, ulei de Jojoba, ulei de masline, ulei din samburi de struguri rosii, ulei de cocos, provitamina B5, vitaminele E şi C.
Proprietati: Gelul de dus Ocean aduce un aport bogat de vitamine si minerale, care protejeaza pielea pe parcursul intregii zile.
Ce zic eu despre acest gel de dus?
Mi-a placut foarte mult forma de prezentare cand am primit coletul.
 Nu stiam exact ce aroma va avea gelul de dus pe care urma sa il testez. Eram foarte curioasa si... Am ramas surprins placuta cand i-am simtit parfumul. Da, am spus bine parfum, pentru ca acest gel de dus are un miros care te duce imediat cu gandul la un parfum, nu la un banal sapun.
Simturile ne sunt atent si delicat rasfatate cu acest gel de dus!
Gelul de dus are o consistenta destul de grosuta, nu e foarte lichid, astfel ca il pierdem printre degete! Este cu pompita, care dozeaza foarte bine cantitatea necesare.
Imi place faptul ca pielea mea se simte rasfatata de fiecare data cand folosesc acest gel de dus, ramane curata si placut parfumata!
Va recomand cu mare drag acest gel de dus oferit de cei de la Capra Nera!!! Va invit pe site-ul lor pentru a descoperi produsele lor!
Sunteti tentate sa incercati un astfel de gel de dus?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!