sâmbătă, 30 martie 2013

Rimelul Volume Build de la Oriflame (Review)

Buna!!
Zilele trecute am primit pentru testare noul rimel lansat de cei de la Oriflame. Am fost curioasa sa vad despre ce este vorba. 
Cand am deschis coletul am gasit rimelul, mi-a placut de la bun inceput ambalajul - culoarea ambalajului!
L-am luat si l-am studiat si am descoperit urmatoarele informatii pe ambalaj:
Volume Build - Mascara VoluFlex formula
Culoarea - negru
Expira - 10. 2015
Are 8 ml, 0.2fl. oz
A se folosi 6 luni de la deschidere.

Si l-am incercat. Asa ca mai jos am sa va arat cateva poze cu ochii mei:
Mai jos aveti cum arata genele naturale si apoi date intr-un strat-doua de rimel:
Si mai jos mai multe straturi:
Din poze va puteti da seama cel mai bine ca acest rimel chiar isi face treaba si genele arata foarte bine, capata volum si alungire. Ceea ce mi-a placut foarte mult la acest rimel este faptul ca dupa ce am aplicat rimelul in mai multe straturi, dupa uscarea lui, genele mele nu erau tari, erau flexibile. Cautand informatii despre rimel pe site am observat ca acest lucru chiar il promite acest produs. 
Inca de la prima aplicare genele se imbracata intr-un strat de rimel si sunt definite frumos. Eu prefer ca genele sa fie putin mai incarcate si de aceea am insistat putin cu aplicarea lui.
Un alt lucru care mi-a placut este periuta lui. 
La unele produse ma murdaresc cand tot insist eu si ma dau, dar de aceasta data, am fost surprinsa, nu m-am murdarit deloc pe pleoapa!
Peste zi rimelul a rezistat foarte bine, fara a ma murdari pe pleoapa superioasa sau a avea pe la ochi punctulete negre de rimel care sa pice de pe gene.
Demachierea rimelului este foarte simpla, nu trebuie sa insist prea mult.
Sunt sigura ca daca veti incerca acest rimel veti fi la fel de incantate ca si mine, mai ales, avand in vedere ca pretul lui este modic.
Il puteti gasi in catalog 14,99 lei.  Se gaseste in doua nuante (black si prune), iar codul lui este pentru negru - 26198, iar pentru prune - 26199.
Voi l-ati incercat? Sunteti tentate sa il achizitionati?
Va pup!

P/S Pe site sunt prezentate urmatoarele informatii:
Beneficii:
  • Volum
  • Posibilităţi nelimitate de construire a volumului
  • Posibilităţi nelimitate de reaplicare
  • Formula îşi menţine flexibnilitatea  – chiar şi după uscare
Ingrediente cheie:
Formula VoluFlex îţi menţine genele flexibile de la prima la ultima aplicare. Formula Mega Brush îţi oferă putere de creştere graduală, permiţând creşterea graduală a volumului. 

Rezultate:
  • Formula flexibilă de la prima la ultima aplicare* 84% acord
  • Uşor de aplicat * 81% acord
  • Genele au un impact mai mare* 80% acord

* Testat pe 91 de consumatoare, femei.

Cum îl foloseşti:
  • Aplici unul sau două straturi.
  • Continuă să construieşti volumul pentru un efect dramatic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!