sâmbătă, 16 martie 2013

Giveaway de martie INCHIS

Buna!!!
Astazi dam drumul la un nou concurs,vreti?
Puteti castiga:
Pentru a va inscrie la concurs aveti de parcurs urmatorii pasi:
1. Sa ma urmariti prin GFC.
2. Sa dati LIKE paginii blogului de pe Facebook, puteti face acest lucru aici.
3. Dati share acestei postari pe Facebook,
si/sau
4. Scrieti pe blogul vostru despre acest concurs.
Dupa ce faceti ceea ce am spus mai sus, reveniti la aceasta postare si lasati un comentariu cu informatiile urmatoare:
- Nume cu care ma urmariti GFC;
- Numele cu care ati dat Like paginii blogului de Facebook;
- Sa imi lasati link-ul care dovedeste ca ati dat share pe FB si/sau link-ul aferent postarii pe blogul dv. al acestul concurs;
- Adresa de e-mail a dv.
Perioada: 16-22 martie 2013
Va puteti inscrie pana pe 22.03, ora 23.59. Castigatoarea va fi anuntata pe data de 23.03. Aceasta are la dispozitie 48 de ore sa imi trimita datele pe adresa oprea.catalina@gmail.com, in caz contrar, voi alege alta persoana.

Acestea fiind spuse....va urez mult succes si...sa inceapa concursul!!

P/S Daca aveti nelamuriri, nu ezitati, scrieti-mi la adresa oprea.catalina@gmail.com


Castigatoare este:
Astept datele tale pe adresa mea d ee-mail. Ai la dispozitie 48 de ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!