marți, 26 martie 2013

Gabrini Matte

Buna!!
Astazi vreau sa va arat o alta oja pe care am descoperit-o de curand - Gabrini Matte nr. M 06. Este vorba despre noile oje de la Gabrini mate.  Da, chiar sunt mate. Eu m agandeam ca suprafata unghiilor nu se va matui, asa cum trebuie, dar m-am inselat.Am sa va arat poze ca sa vedeti si voi. Nu avea as amulte culori la magazin. Am ales un moc inchis, inchis, spre negru. Vreau sa mai iau una neagra mata, caci, cea pe care o aveam s-a terminat. Oja se usuca relativ repede si nu am avut probleme cu "imprimeurile" inestetice.
Ce spuneti, va place?
Va tenteaza o oja mata? V-ar placea sa organizez un mic concurs care sa contina ca premiu si o astfel de oja (nu neaparat aceasta culoare)?
Va pup
 

Un comentariu:

  1. Eu am doar 2oje mate insa nu au rezistat niciodata mai mult de 2 zile mate. Sunt curioasa de rezistenta ojei Gabrini.
    Sa o porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!