luni, 11 martie 2013

Golden Rose Rich Color nr. 28

Buna!
Astazi mi-am propus sa va arata ultima oja pe care mi-am cumparat-o. Este vorba de noua gama a celor de la Golden Rose - Rich Color. Multe dintre voi le cunoasteti noile  lacurile cu sclipici, dar eu vin cu o oja de-a lor.
Ceea ce imi place la aceasta oja este pensula groasa si faptul ca acopera intr-un singur strat destul de bine!
Mi-a fost greu sa aleg culoarea si...am luat-o pe aceasta, care e o visina putreda, chiar daca in poze nu a vrut sa imi iasa asa bine culoarea. Mi-a ramas mintea la o alta culoare, un verde frumos.
Aceasta oja are 10.5 ml, am dat pe ea 7 lei si e valabila pana in noiembrie 2015. A se folosit timp de 8 luni de la deschidere.
Voi ati folosit noile oje Golden Rose?
Va pup

Un comentariu:

  1. Pensula mi se pare ca seamana binisor cu Opi? Ce zici?
    E foarte bine daca acopera intr-un singur strat , mi-este cel mai comod asa. Ai incercat cunva daca functioneaza si pt stamping?

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!