miercuri, 25 ianuarie 2012

Unghii primavaratice

Buna!
Acum cateva zile mi-am cumparat o alta oja, nu aveam aceasta culoare si de aceea nu i-am putut rezista! Trebuie sa va impartasesc si voua experienta mea cum ea, cum se poate altfel?!
Este vorba despre nr. 701 - lime de la Catherine Arley, comandata de la Lady's, are 14 ml si costa pana in 6 lei.
Sincer, e o oja subtire, care intr-un singur strat nu face mari minuni, in doua straturi incepe sa semene a oja si se vede cam asa:
Ce mi-a placut la ea? Pai, a rezistat pe unghiutele mele! Chiar a rezistat!:D Acum sa fie de vina faptul ca varfurile le-am dat cu putin rosu de la Revlon, aplicand oja folosind tehnica buretelui?! Pfuu! Nu stiu:)! Totusi, eu am o parere buna despre aceasta oja! Hai, sa va arat si cum au aratat unghiutele dupa ce am dat si cu rosu:

Sper sa va placa! 
Pupicei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!