luni, 16 ianuarie 2012

Premiul doi

Bunaaaa!!
Ce faceti?
Stiti cum mi-am inceput eu sapatamana?? Am inceput serviciul:(( dupa asa concediu lung si frumos...am inceput munca. Ei, a fost bine la serviciu, se cunoaste ca m-am odihnit in acest concediu. 
Cand am ajuns acasa am dat o fuguta la posta pentru ca trebuia sa trimit un colet cuiva..:D...un colet surpriza;). Am intrebat daca au ceva pentru mine si...si...a venit coletul de la Flory!! Stiti ca v-am rugat sa ma ajutati cu cate un like la un model de unghiute!! Concursul a fost organizat de Flory cu ocazia sarbatorilor de iarna.
Ai, sa va arat ce am primit!!!
Eiiiiiiii, ce spuneti??Doamne, ce imi plac cadourile!! Si Flory cat de bine le-a impachetat pe fiecare in parte!!!
Multumesc mult, Flory, cat si voua, celor care m-ati sprijinit!!
Va puuuup!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!