joi, 26 ianuarie 2012

Apidermaliv - rasfat regal pentru buze

Buna!
Si acum voi vorbi despre mult adoratul balsam de buze!

Am tot citit ca ati fost foarte incantate de acesta!!
Eu cand am primit coletul cu produsele, primul deschis a fost balsamul de buze si am fost foarte incantata de mirosul suav de portocale al acestuia.
Pe site sunt date urmatoarele informatii:
   "Balsamul de buze Apidermaliv este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de maslne si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece. Mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp mai lung in timp ce laptisorul de matca actioneaza impotriva ridurilor. Pielea buzelor este hranita si tratata dar si placut aromat."
Mie imi place mult acest balsam pentru gustul lui, pentru mirosul lui! Consider ca pentru a se vedea cu adevarat rezultatele promise trebuie folosit frecvent, dar merita. 
Balsamul nu e unul solid, e putin moale. Avand in vedere ambajajul, cat si ingredientele, e clar, ca nu se putea sa aiba alta consistenta.
Se simte bine pe buze, zici ca e miere zaharisita, asa e de dulce!! Parfumul suav de portocala se simte si cand este pe buze. Nu nuanteaza buzele!
Are 10 ml.
Avand in vedere pretul pe care il are, il recomand cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!