sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Guave

Buna!
Vreau sa va arat cu ce fructe m-am delectat eu in concediu!
Guava este un fruct tropical, care seamănă cu o para rotunda. În cursul maturizării, el își schimbă culoarea de la verde la galben pal sau roz deschis. Are o coaja neteda, comestibilă și acoperita cu ceară. Miezul fructului guava - este suculentă, cu un miros unic aromat, puternic ca intensitate și conține o mulțime de semințe mici și ele comestibile - este de obicei roșu, roz sau galben și are gustul dulce-acru. Fructele crude, atunci când sunt tăiate în sferturi, pot fi consumate singure, sau adăugate la salate. Gătite, acestea pot fi adăugate la deserturi și prăjituri. Ele pot fi depozitate la temperatura camerei, nu mai mult de câteva zile. În frigider, ele pot fi stocate timp de 10 zile.
100g de guava conține 38 kcal.
Guava conține calciu, fier, potasiu, acid folic  si vitaminele A, B1, B2, C şi PP.

Eu am mancat din cele galbene. Mi s-au parut ciudate la inceput pentru ca am mancat cu tot cu coaja, dar dupa ce am curatat fructul de coaja... i-am dat de gust!!
Nu stiu la ce magazine se gaseste la noi in Romania, dar am vazut pe un site ca pretul unui fruct este de 6.90 lei. La marketul de unde le-am cumparat eu costau 3, 75 lire egiptene, adica pana in 2 lei. Diferenta mare la pret, nu? Chiar ma gandeam ca la noi nici merele noastre romanesti nu costa pana in 2 lei.

 V-am pupat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!