luni, 9 ianuarie 2012

Un fel de... french

Buna!!
Vai, ce imi place modelul pe care vreau sa vi-l arat astazi, l-am facut asa repede si cu asa mare draaaag! Sigur o sa va placa si, chiar va rog, sa il incercati!
Modelul meu de astazi este...:
Ce spuneti? Nuu, nu ma certati ca am revenit la culorile vedeta de luna trecuta, dar....arata asa bine!!!
Pentru inceput, am dat pe varful unghiilor cu oja asa cum se vede in poza de mai jos:
Si nu am dat cu pensulita, ci direct cu pensula pe care o avea oja. Am facut apoi conturul modelului cu auriu si apoi am dat si cu sclipici auriu (acestea cu pensulita subtire). Am facut acele petale si apoi am pus o pietricica si gataaaa!

Va placeeee????:D Sper ca da!!!

Pupiceeei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!