marți, 10 ianuarie 2012

Ultimele achizitii...

Buna!
Vreau de cateva zile sa va arat ce mi-am cumparat din Istanbul:D. Bine, cele cu care deja am vorbit, stiti deja...oje Alix Avien!!



 Si doua oje Flormar, despre una deja am vorbit si cealalta este aceasta:
Cand vine vorba de pile pentru unghii... eu niciodata nu le gasesc, de ce? Pai, Tumi are o pasiune pentru ele. Aveam un set de 10 pile de carton de la Revlon si acum nu mai am niciuna....pe toate motanul le-a stricat! Cand incep sa imi pilesc unghiile, apare de te miri de unde si musca din pila mea, nu ma lasa in pace. Astfel ca...mi-am cumparat 3 pile, dintre care una metalica...mereu am fugit de ele.
Daca va uitati la cea din dreapta...deja e roasa de Tumi....A scoas-o din punga, din ambalajul ei si dai ros!! Ca eu dupa ce le-am cumparat, am lasat punguta acasa si am plecat in oras si cand m-am intors.... Am spus ca de cea de metal sigur nu se va lega...cred ca aceasta va avea cea mai lunga viata la mine.
Va pooop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!