duminică, 13 ianuarie 2013

Unghiile rosii...

Buna! Citeam acum pe net o treaba legata de colorarea unghiilor in rosu si mi-a adus zambetul pe fata. Hai, sa va dau si voua sa cititi:
Pe langa faptul ca  88% dintre barbati sunt placut impresionati de unghiile rosii ale femeilor, este bine sa stiti, ca manuirea banilor de catre o femeie cu unghiile vopsite cu oja rosie, atrage inmultirea  lor cu acelasi magnetism cu care atrage privirea barbatilor.
Este un secret bine tinut de catre femeile de afaceri,  care indiferent de ocazie nu se dezic de lacul de unghii rosu.
Nu intamplator culoarea rosie este asociata succesului, norocului, fertilitatii, fericirii .
In Feng Shui , rosu este culoarea cea mai activa,  calda si vibranta dintre toate culorile.
Tinand cont de relatiile care apar intre elemente putem spune ca vom produce un echilibru si o atractie benefica, numarand bani atunci cand avem unghii rosii .
Vopsindu-ne unghile cu oja neagra este ca si cum am indrepta sageti otravite spre norocul si prosperitatea  personala , oja albastra ii risipeste,oja maro ii imputineaza .
Nu va incarcati degetele cu inele, un inel cu fenix va asigura si o mana placuta dar si un ajutor nesperat din punct de vedere financiar. (sursa)
Ce spuneti, credeti ceea ce scrie mai sus?
Eu stiu ca ador sa am unghiile rosii, ma simt altfel cand le am asa colorate, imi da o stare de bine, energie si incredere. 
Si...de ce va tot vorbesc eu despre unghii colorate cu rosu??? Pentru ca abia mi-am facut manichiura pentru maine, la serviciu (da, muncesc duminca asta!), si arata asa:
Am dat in doua straturi oja de la Alix Avien, care este un rosu superb in realitate:
Puteam lasa asa unghiile, fara model, aratau oricum superb, dar eu am folosit banda subtire pentru a schimba putin manichiura mea:
Va mai las cateva poze cu manichiura mea:
Va pup si va urez o duminica frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!