miercuri, 9 ianuarie 2013

Model manichiura cu linii

Buna!!
De astazi incep si eu serviciul, ma credeti ca nu am niciun chef? Uf! Aseara mi-am facut unghiutele pentru prima mea zi de munca din aceast an, am tot oscilat pana am ajuns la modelul pe care vreau sa vi-l arat in aceasta postare.
La inceput am facut modelul pe toate unghiutele, vroiam sa fie un model pentru blog, apoi mi-am schimbat parerea si am ramas cu model doar pe inelar si degetul mare. M-am tot gandit ce oja sa aleg pentru restul degetelor, Carla m-a ajutat in alegerea ojei si ii multumesc.
Pentru inceput am dat unghiile cu oja alba sidefata si apoi am facut liniile de diferite culori si grosimi:
Cu oja neagra Nail Art, am conturat fiecare dungulita in parte si rezultatul de cel de jos:
Asa cum v-am spus, pentru serviciu, am renuntat la a avea toate unghiile cu model si aceastea arata in felul urmator:
Sper sa va placa modelul meu!
Va pup!
Va doresc o saptamana excelenta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!