luni, 14 ianuarie 2013

Mi-o doream si e a mea

Buna!
Azi am cel mai ciudat titlu, dar o sa intelegi in aceasta postare despre ce este vorba.
Zilele trecute eram intr-un magazin si avea acolo multe oje Farmasi. Am pus ochii pe una, dar nu am cumparat-o. Mi-am spus: "Am atatea acasa, nu imi trebuie!" Si am plecat! Cateva zile numai la acea oja m-am gandit. Cum azi e inchis la acel magazin, m-am gandit sa merg in alta parte, poate gasesc ceva asemanator cu acea oja si.....am gasiiiiiit!!
Am ajuns acasa si mi-am si facut unghiile cu ea. Mi-am sters cu mila unghiutele rosii, pe care le adoram, dar trebuia sa vedeti aceasta oja! Haideti, mai bine, sa va arat poze:
Nu e lila, e ceva mai spre albastru. Va spun ca arata asa bine in realitate! Si atat de surprinsa am ramas cand am vazut ca intr-un strat deja are o acoperire destul de mare.
Pe langa aceasta oja, am mai luat doua. Vor urma si ele pe blog. Curios e faptul ca una e tot Gabrini Elegant, dar nu acopera la fel de bine intr-un strat ca aceasta. Va veni si randul ei sa ajunga pe blog.
Sper ca va place oja mea si modelul pe care l-am realizat. A fost facut in graba.
Va pup si va urez o saptamana superba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!