vineri, 3 august 2012

Manichiura de vineri

Buna!
Vreau sa va arat astazi un model pe care l-am facut cu ceva timp in urma. Seamana putin cu cel de ieri:
In realizarea acestui model am folosit: oja Alix Avien, Divia si oja tip Nail art de la Golden Rose.
Pentru inceput am dat cu Base Coat, apoi cu un singur strat de oja unghiile si am asteptat putin sa se usuce.
Ma tot gandeam cum sa fac...de french-ul pe diagonala deja...m-am saturat, dar mi se pare cel mai accesibil si mi-a venit ideea ca nu fie drept, sa ii dau o tenta "ondulata", dar mai bine puteti observa in poza de mai jos:
Cu ajutorul pensulitei subtiri am evidentiat modelul french-ului. Rezultatul final este acesta:
Sper sa va placa modelul! Este foarte simplu si usor de realizat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!