marți, 14 august 2012

Culori neon de la Chissa

Buna!
Ce faceti?? Eu am inceput concediul:), ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Azi am avut cea mai aiurea zi din ultimul timp (certuri, pana la masina, a intrat o tipa in masina mea, am pus prea multa sare la mancare,etc). Si sa revenim la unghiutele mele, pe care le-am scurtat, iar. Zilele trecute mi-am cumparat doua oje neon de la Chissa si vreau sa le vedeti si voi. Chissa nu este o oja care ma atrage, mai bine cumpar Rapsodi, imi plac mai mult aceste oje.
Unghiutele mele:
 Si acestea sunt ojele. Cea roz, sau ce culoare are, e mai pastoasa si in doua straturi acopera bine. Ei,acest lucru nu il pot spune despre cealalta, care, nici in doua straturi nu acopera pe cat o face cealalta intr-un singur strat.
Va pooop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!