joi, 16 august 2012

Ingrijirea unghiilor - recomandare

Buna!
In urma cu ceva timp, am fost intrebata cum imi ingrijesc unghiile. Nu pot spune ca le tin in tratamente sau le fac cine stie ce,dar vreau sa va arat ce mi-a placut cel mai mult. Am folosit tot felul de lacuri gen Base Coat, lacuri special create pentru a proteja unghia.
Sunt persoane care nu inteleg rostul unui Base Coat, la inceput nici eu nu stiam, dar, treptat, m-am luminat. Da, unele fete fug de el pentru ca au impresia ca au prea multe straturi de oja apoi. Dar nu e asa deloc! Are menirea de a proteja unghia de culoarea ojei pe care o vei folosi, hraneste in acelasi timp unghia si chiar prelungeste durata de viata a manichiurii.
In ultimul timp am folosit un Base Coat de la No 7 - So Smooth care promite ca previne ruperea si exfolierea unghiilor. Bun. Nu pot sa spun ca am observat mare lucru la unghiutele mele, dar are o pensula pe care o adoooor, e lata si are niste peri asa fini!

Vreau sa va arat Base Coat-ul de care am fost cu adevarat multumita si am vazut rezultate imediat! Pe care vi-l recomand cu mare caldura. Cu siguranta si voi veti observa ca va ingrijeste unghiile. Ele vor arata mult mai bine, vor avea un luciu frumos. Eu am ramas uimita cand, dupa ce mi-am sters unghiile de oja, am remarcat luciul pe care il aveau unghiile mele.
Este vorba de Silk Base&Top Coat de la Miss Sporty. Eu l-am folosit cu precadere ca Base Coat si...tot asa o voi face in continuare!
Are 8 ml si poate fi folosit timp de 24 de luni de la deschidere. Am dat pe sticluta 7.50 lei. Pretul, cu siguranta, difera de la magazin la magazin.
Acesta este Base Coat-ul pe care vi-l recomand. Si...daca il veti cumpara, va astept cu parerile voastre despre el.
 Va pooop.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!