marți, 19 iunie 2012

Manichiura mea preferata - CONCURS - INCHIS!!!

Buna!Astazi vreau sa va anunt ca vom da drumul la un nou concurs!!! Sper sa va placa premiul si sa va inscrieti in numar mare!
Acest concurs este in colaborare cu Claudia 09 Avon, careia ii multumesc mult!!!Avem drept premiu un parfum Eternal Magic:
Eiii, va place premiul?! Si acum sa va spun ce trebuie sa faceti pentru a putea participa la acest concurs!!
M-am gandit ca de aceasta data sa facem altfel concursul:), asa ca pentru a va inscrie va trebui sa imi trimiteti o fotografie cu modelul de unghii preferat, acesta sa fie facut cu oja, fie facut de voi, fie gasit pe internet! Sper sa nu imi trimiteti un model luat la intamplare si gata!
Fotografia o puteti atasa la comentariu, dati click pe + Image, din dreapta casetei pentru comentariu si apoi va va aparea o fereastra de unde trebuie sa selectati foto.
Daca nu veti reusi asa, puteti trimite inscrierea pe e-mail,la adresa oprea.catalina@gmail.com, unde veti trimite fotografia, cat si celelalte date cerute. La subiect, va rog, sa scrieti titlul Concurs - Manichiura mea preferata!

Pe langa aceasta fotografie va trebuie sa mai faceti urmatorii pasi:
1. Sa dati Like paginii de Facebook a blogului (click aici), cat si paginii de Facebook a sponsorului Claudia 09 Avon (click aici);
2. Sa dati share acestui concurs pe pagina voastra de Facebook;
3. Sa urmariti prin GFC blogul meu.

Dupa ce faceti ceea ce am spus mai sus, reveniti la aceasta postare si lasati un comentariu cu informatiile urmatoare:
1. Numele cu care ati dat Like pe FB;
2. Link-ul care dovedeste ca ati dat share;
3. Nume cu care ma urmariti GFC;
4. Adresa dvs de e-mail;
5. Fotografia cu manichiura preferata.
Inscrierile pe care le voi primi pe e-mail, le voi verifica si apoi voi face o postare cu ele pe blog pentru a fi vazute si de celelalte participante.
Perioada de desfasurare: 25 iunie - 12 iulie
Castigatoarea va fi anuntata pe data de  13 iulie. Aceasta poate sa imi trimita datele pana pe 17 iulie, inclusiv, pe adresa oprea.catalina@gmail.com, in caz contrar, voi alege alta persoana. Desemnarea castigatoarei se va face cu ajutorul site ului Random.
Acestea fiind spuse....va urez mult succes si...sa inceapa concursul!!
P/S Daca aveti nelamuriri, nu ezitati, scrieti-mi la adresa oprea.catalina@gmail.com

Castigatoarea este:
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!