vineri, 1 iunie 2012

Dungi colorate si oja crapacioasa!

Buna!
Aveam de gand ca astazi sa va arat unghiutele pe care mi le-am facut aseara si le port astazi. Tot aseara am facut si altceva....Ceea ce va voi arata in aceasta postare.
Zilele trecute am vazut pe un blog ceva frumos...:D si am spus ca sa va arat si voua. O alta ideea frumoasa pentru oja crapacioasa....:D! Ma gandeam ca v-ar prinde si voua bine, daca tot o avem in colectia noastra sa o folosim... Asa ca:
Aveti oja crapacioasa neagra? Uitati cum arata daca aveti o baza in mai multe culori!! Mie imi place mult!!!
Cum eu mai am oja crapacioasa alba, gri si roza, am spus ca trebuie sa incerc si cu acestea. Iata ce a iesit!!
Si rezultatul final, date si cu lac:
Ce spuneti, e buna ideea???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!