vineri, 22 iunie 2012

Castiga crema ta Danielle Laroche - INCHIS

Buna!!!
Vin cu un nou concurs la voi de aceasta data! Premiile ne sunt oferite La Duchesse
Am 3 creme pentru voi, am stat si m-am gandit daca sa mearga la una singura sau la 3 persoane...Am decis sa aleg 3 castigatori.
Si avem astfel:
PREMIUL NR 1
o crema antistres de zi + o oja Rapsodi

PREMIUL NR. 2
o crema de noapte cu vitamina C + o oja Rapsodi  

PREMIUL NR. 3
o crema contur ochi + o oja Rapsodi

Avem 3 creme, vom avea 3 castigatori! Va alegeti un premiu dintre cele 3! La final voi face 3 liste si vom folosi pentru fiecare random.

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga unul din cele doua produse?

1.Sa dati like paginii facebook  La Duchesse Romania . De asemenea, La Duchesse Romania va invita si in grupul special conceput pentru a va tine la curent cu toate noutatile si evenimentele La Duchesse.Sunteti invitati!Click aici.
2.Produsele Danielle Laroche se gasesc acum si in magazinul online La Duchesse de pe shopmania.Click aici pentru a va inregistra.
3. Sa ma urmariti prin GFC 
4. Sa dati like paginii de FB a blogului (click aici).

Dupa ce ati facut pasii de mai sus, reveniti la aceasta postare si lasati un comentariu cu pasii facut:

Numele cu care ati dat like pe Fb la ambele pagini;
Adresa de e-mail cu care v-ati facut contul;
Numele cu care ma urmariti GFC.
Premiul pentru care optati!
 Si va rog sa imi lasati si adresa voastra de e-mail.

Concursul incepe din momentul in care este postat pe blog si se incheie in data de 13 iulie, ora 23:59.
Castigatoarele vor fi anuntate in ziua urmatoare. Desemnarea se va face cu ajutorul lui random.org. Acestea au la dispozitie 48 de ore pentru a-mi trimite un e-mail la oprea.catalina@gmail.com (de preferat de pe e-mail-ul trecut in comentariul cu care s-au inscris) in care sa imi specifice adresa unde poate fi livrat premiul. In cazul in care nu voi primi niciun semn din partea uneia dintre castigatoare, voi alege alta.
Acestea fiind spuse....va urez mult succes si...sa inceapa concursul!!
    P/S Daca aveti nelamuriri, nu ezitati, scrieti-mi la adresa oprea.catalina@gmail.com
Update!!!
Mai jos aveti lista celor inscrisi in concurs,din pacate am avut doua persoane care nu si au ales premiul:(,asa ca nu am unde sa ii incadrez.]
Siiii...castigatoarele sunt:
Am crezut ca va iesi tot o Mihaela si la premiul al 3-lea, chiar era tare. Bianca, ai luat si acest premiu,nici nu ma asteptam ca 13 sa iti poarte noroc!
Fetelor, felicitari si astept datele voastre ca sa va pot trimtie cat mai repede premiile, sunt sigura ca de abia asteptati sa te incercati!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!