miercuri, 14 martie 2012

Scurt concurs INCHIS

Buna!!!!
Asa cum am spus pe pagina de FB a blogului, dau drumul la un nou concurs, unde aveti ocazia de a castiga vestita oja magnetica! Am cumparat pt voi aceeasi culoare pe care o am si eu pentru ca arata cel mai bine si pentru ca am testat-o.
Pe langa oja magnetica, mai puteti castiga un punctator, o oja Farmasi, un lac tratament pentru unghii de la Catherine Arley si un lac cu sclipici care are particule fine si mari.
Mai exact premiul este:
Concursul dureaza pana duminica, 18 martie ora 23.59. Castigatorul va fi ales cu random.org in decursul zilei de luni. Cine va castiga are la dispozitie 24 de ore sa imi trimita pe e-mail datele pentru a expedia coletul. In caz contrar, voi alege pe altcineva.
Ce trebuie sa faceti pentru a participa? Nimic mai simplu decat:

1. Sa ma urmariti prin GFC.
2. Sa dati like paginii de FB a blogului (apare butonul in partea dreapta pe blog) sau aici.
3. Sa imi spuneti care model v-a placut cel mai mult din cele facute si prezentate de mine pe blog (lasati link-ul catre acel model).

Lasati un comentariu in care sa specificati ceea ce am cerut mai sus.

Acestea fiind spuse, va doresc mult succes!
UPDATE!!!
Castigatoarea este:
Felicitari Mihaela! Astept datele tale pe adresa mea de e-mail: oprea.catalina@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!