luni, 26 martie 2012

Lacul de unghii cu uscare rapida Seche Vite

Buna!!!
Astazi vreau sa dedic aceasta postare lacului de unghii Seche Vite! Imi doresc de cateva zile sa fac acest lucru, dar de fiecare data am amanat.
Cred ca multe dintre noi cautam lacul salvator, un lac care sa se usuce repede si sa redea o stralucire frumoasa unghiilor. Eu am cautat si am incercat destul de multe lacuri. M-am oprit la doua...ambele de la Sally Hansen si am crezut ca sunt cele mai bune!
Ei, gandul meu a ramas, insa, la Seche Vite, despre care tot citisem pe internet. M-am potihnit putin pana l-am cumparat ba pentru ca nu se gasea oriunde, ba din cauza pretului. Mi se parea prea scump..
Dar tot eu am ajuns la o concluzie..decat 3 proaste mai bine unu si bun, nu-i asa?
In ultimul timp am folosit ca Base Coat un lac tratament de la Sally Hansen si ca Top Coat doar lacul de la Seche Vite. De ce m-am oprit doar la acestea? Pai, sunt foarte incantata de acestea, de rezultate! Despre lacul de la Sally H. am sa vorbesc in alta postare, acum vreau sa laud lacul Seche Vite. Da, am spus bine, sa laud!
Este, cred, ceea ce imi doream de muuuult timp:D. De cate ori nu am adormit imediat dupa ce mi-am facut manichiura si a doua zi aveam numai urme pe unghiute sau de cate ori m-am apucat sa fac cate ceva si...unghiile s-au si atins! Ei, cu acest lac totul a devenit altfel, mult mai usor, mult mai rapid si...fara batai de cap! Ah! Si un luciu superb!
Lacul are  14 ml si a costat 38 de lei.
Costa destul de mult, stiu si aveti dreptate, dar merita, parerea mea!
Mie mi se pare acest lac ca are o consistenta destul de grosuta, ceea ce nu impiedica totusi uscarea rapida.
Am mai incercat, acum ceva timp in urma, ceva de la Farmasi, dar acela era foarte apos si nici nu isi facea asa bine treaba.
Probabil ca partea proasta consta in faptul ca nu prelungeste durata de viata a manichiurii, fiind asa grosut.
Eu consider ca merita, mai ales acum, in zilele noastre cand suntem mereu pe fuga, mereu in criza de timp.

Daca ati folosit acest lac, astept parerile voaste. Sau daca ati descoperit un alt Top Coat care merita, spuneti-ne si noua care este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!