marți, 20 martie 2012

French roz cu dungi rosii + explicatii

Buna!!!
I-am facut surorii mele un model dragutel si vreau sa vi-l arat si voua!
Din pacate nu am facut poze in timp de il faceam, dar am sa va spun pasii pe care i-am urmat.
Pentru inceput am facut french-ul cu roz, apoi am conturat cu rosu si am tras cele doua dungulite rosii. Pe inelar si degetul mare am facut cate 3 floricele micute.
Va las pozele. E usor de realizat!! Daca vreti, anuntati-ma si voi face iar acest model pe o unghie falsa si cu poze la fiecare pas :).
Sper sa va placa! Astept sa imi spuneti daca vreti sa fac modelul pas cu pas. 
Pupi

UPDATE!!!
Si acum am sa va arat exact cum am facut modelul, pasii pe care i-am facut pentru realizarea lui: 
Am folosit urmatoarele:
Am facut french cu roz si apoi l-am conturat cu rosu.(1,2)
Apoi am facut inca doua dungi rosii(3).
Am facut floricele(4,5,6)
Si gata modelul!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!