miercuri, 28 noiembrie 2012

Prima mea incercare...pufoasa

Buna!!
Hai, ca e ciudat titlul meu de astazi, nu-i asa?
Zilele trecute am primit un colet plin, plin cu bunatati colorate, toate destinate unghiutelor! De abia astept sa le vedeti si voi pe toate. Astazi va voi arata unul dintre lucrurile primite, si, anume - catifeaua. Ei, da, unghiile mele au devenit in cateva minute pufoase:))!
Bine, prima mea incercare nu a fost chiar wow, cum am vazut eu la fetele de prin blogosfera, dar a doua incercare, zic eu ca mi-a reusit. Important e ca eu acum am puf pe unghiute, si "ma gadila"! Sa va arat pozele si voua:
Ei, ce spuneti?
Pana la urma m-am desteptat si eu si a doua oara mi-au iesit si mie cum trebuia:))! Am folosit de aceasta data alte culori. Catifeaua am primit-o de la Depozitul de frumusete, care au fost atat de draguti si mi-au trimis 6 cutiute cu catifea frumooooasa ca sa imi fac unghiutele pufoase!! Culorile sunt foarte intense si imi plac asa mult!!
La prima incercare a mea de a-mi face unghiile cu catifea am gresit deoarece nu am pus cata trebuia, nu aveam ideea exact ce si cum. Ei, dar a doua oara, zic eu ca mi-au iesit cum trebuie!! Hai, sa va arat si poze cu a doua mea incercare de a avea unghii cu catifea!
Ei, ce spuneti, va plac unghiutele mele??
Ce trebuie sa stiti despre unghiile facute cu catifea? Ei, da rezista la spalat! Bine, isi pierd putin din aspectul initial, dar nu devin urate. Si, va recomand, sa aveti grija cand va dati cu fond de ten si sa nu patiti ca mine:), mi-am murdarit putin unghia si nu am reusit sa scot 'pata'.
Eu le multumesc celor de la Depozitul de frumusete pentru ca mi-au oferit ocazia sa testez catifeaua pe unghiute si pe voi va invit pe pagina lor de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si ofertele lor. De asemenea, va astept la concursul sponsorizat de depozituldefrumusete.ro, care se in desfasurare pe blog (click aici).
Va puuup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!