marți, 27 noiembrie 2012

Model unghii...vârtej

Buna!
Ce mai faceti? Imi cer scuze pentru ca postarile mele nu mai apar de la prima ora, dar sunt putin in urma cu...multe. Spun asta pentru ca am de facut cateva review-uri, vreau sa dau drumul la un alt concurs si nu stiu cum sa ma organizez:).
Asa ca....vor urma pe blog cateva review-uri la niste oje frumusele, la un creion pentru facut modele pe unghii, la niste oje tip Nail Art si veti mai vedea voi la momentul respectiv.
Despre urmatorul concurs va spun doar ca e in colaborare cu cei de la Triodeluxe:).
Si, totusi, vorba lunga, saracia omului, asa ca sa trecem la modelul de astazi, da?
E unul usoooor de realizat. Tot ce iti trebuie sunt: 2 oje (eu am folosit sidefate, pentru ca acopera bine si imbinate dau foarte bine), o scobitoare/un instrument de facut puncte cu varf ascutit/un ac si chef de facut unghiute. Pentru inceput am dat cu Base Coat, dupa ce s-a uscat bine, am dat jumatate de unghie cu o culoare, si cealalta parte de unghie cu cealalta culoare. Imediat, am luat instrumentul cu varf si din mijlocul unghiei, am inceput sa merg in cerc, realizand urmatorul model:
Si ojele pe care le-am folosit eu sunt:
Sper sa va placa modelul si sa il incercati si voi!
Va pup
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!