marți, 6 noiembrie 2012

Oja Kleancolor - Mocha

Buna!
Zilele trecute v-am arat pe Facebook ce bunatati am primit si v-am spus ca va voi vorbi despre produsele respective cat de curand pe blog. Produsele le puteti gasi pe site-ul Farduri Cosmetice, unde, de asemenea, veti gasi, la preturi accesibile si alte produse tentante, toate importate exclusiv din Statele Unite ale Americii.
 Ei, astazi va voi vorbi despre o oja superba! Asa cum ati vazut din titlu este vorba despre oja Kleancolor. Este prima data cand folosesc o oja de la aceasta firma si...si mi-a placut de cand am primit si desfacut coletul. Cand am ales nuanta, m-am uitat pe site si mi-a placut mult. Acasa am constatat ca e exact culoarea la care ma asteptam sa fie!
Dar nu v-am aratat nicio poza? Uf! Unghiile colorate cu oja Kleancolor arata asa:
Imi place si sticluta, are un aspect frumos, imi place design-ul capacului, care ma ajuta cand deschid oja, nu-mi aluneca mana. Pensula e destul de lunga si nu este foarte groasa, dar nici subtire, e numai buna. Oja are o consistenta faina, se aplica usor. Si inca de la primul strat unghiile arata foarte bine. Cu toate acestea, eu sunt obisnuita sa aplic doua straturi. In legatura cu rezistenta...da, rezista pe unghii, am spalat vasele si nu am avut nicio surpriza urata☺.
Oja are 15 ml.
Sunt curioasa daca voi ati folosit oja Kleancolor si cum vi s-a parut! Eu va recomand cu drag aceasta oja, cat si site-ul Farduri Cosmetice. De asemenea, puteti fi la curent cu noutatile si ofertele lor devenind fani ai paginii de Facebook FarduriCosmetice.
Va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!