luni, 19 noiembrie 2012

Coloreaza-ti unghiile de sarbatori! INCHIS

Buna!
In aceasta seara dam drumul la un concurs colorat! Vin sarbatorile si noi vrem sa fim frumoase, ingrijite, nu-i asa? Si cum blogul meu este unul destinat unghiilor, sponsorul nostru - adidasi.us, ne ofera cadou oje! Vom avea 3 premii, fiecare constand in cate 4 oje de la Rimmel!
Imaginea este orientativa
Pentru a va inscrie la concurs trebuie sa urmati pasii de mai jos:
 
1. Sa dati Like paginii de Facebook a blogului (click aici), cat si paginii de Facebook a sponsorului adidasi.us (click aici);
2. Sa dati share acestui concurs pe pagina voastra de Facebook;
3. Sa urmariti prin GFC blogul meu;
4. Sa intrati pe site-ul adidasi.us si sa va uitati dupa un produs pe care ati vrea sa il cumparati.
Dupa ce faceti ceea ce am spus mai sus, reveniti la aceasta postare si lasati un comentariu cu informatiile urmatoare:
 
1. Numele cu care ati dat Like pe FB;
2. Link-ul care dovedeste ca ati dat share;
3. Nume cu care ma urmariti GFC;
4. Sa imi lasati link cu produsul care va tenteaza;
5. Adresa dvs de e-mail.
 
Concursul incepe din momentul in care este postat pe blog si se incheie in data de 5 decembrie, ora 23:59.
Cele 3 castigatoare vor fi anuntate in ziua urmatoare. Desemnarea se va face cu ajutorul lui random.org. Acestea au la dispozitie 48 de ore pentru a-mi trimite un e-mail la oprea.catalina@gmail.com (de preferat de pe e-mail-ul trecut in comentariul cu care s-au inscris) in care sa imi specifice adresa unde poate fi livrat premiul. In cazul in care nu voi primi niciun semn din partea uneia dintre castigatoare, voi alege alta. Premiile vor fi expediate de catre mine prin Posta.
 
Multumesc mult sponsorului - adidasi.us pentru premiile oferite!

UPDATE!

Si cele 3 castigatoare sunt:





Felicitari!! Astept datele voastre pe e-mail: oprea.catalina@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!