vineri, 27 septembrie 2019

SuperBlog 2019

Buna!
Îmi tot doresc să scriu pe blog, dar parcă..., am impresia că ceva mă reține și...uite că am găsit acum ocazia și MOTIVAȚIA! SUPERBLOG îmi dă încredere în mine și în dorința asta a mea!

Ce este SuperBlog? Eii, este o competiție din blogosfera românească, lansată în 2018, care a ajuns acum, în 2019 la cea de a 19-a ediție! Începând cu 2013 competițiile au fost bianuale (primăvara și toamna). Astfel, așa am ajuns la această ediție care se va desfășura timp de două luni, între 1 octombrie - 30 noiembrie a.c. 
Poate participa oricine cu vârsta de minim 16 ani, care deține un blog cu textul în limba română, cu o vechime de 3 luni și cel puțin 20 de articole publicate, indiferent de tematică și/sau traficul de vizitatori. Această competiție fiind o reală rampă de lansare pentru acei bloggeri care au stat în umbră până acum.
Eu vreau să particip, voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!