luni, 9 septembrie 2019

Bipha Ayurveda: cosmetice naturale

Buna!
Zilele trecute am descoperit site-ul Bipha Ayurveda care vine în întâmpinarea clienților cu numeroase produse destinate pielii, parului și corpului. Interesant e că cei de la Ayurveda au o filosofie holistică și vin cu produse care stimulează un stil de viață sănătos și echilibrat.
 Foarte important, și bine de știut: produsele nu conțin conservanți, arome artificiale și aditivi. De asemenea,  sunt lipsite de pesticide și de ingrediente de origine animală. Ah! Si sa nu uit!! Nu sunt testate pe animale!!!
Cum pentru mine crema de zi, cat si crema de noapte, sunt nelipsite din rutina mea, mi-a fost atrasa atentia de creme lor de hidratare, printre care - crema hidratantă de noapte Yamini. Chiar mi-ar placea sa o incerc, cu siguranta nu m-ar dezamagi!
Pe site sunt date toate informațiile necesare cum ar fi: ingrediente, descriere, cum se utilizează.
Cautand tot mai multe informatii despre aceste produse, despre continutul lor, am realizat ca sunt ideale pentru viitoare si actualele mamici!  Acestea nu contin acid silicilic si retinol, ambii compusi fiind considerati a fi nesiguri pentru sarcina. De asemenea, nu contin parebenii - methyl, ethyl, propyl, butyl, care trebuie evitati pe parcursul sarcinii, deoarece pot aparea diverse afectiuni ale fatului. 

Aveti posibilitatea de a face comanda online, livrarea fiind gratuita la comenzile de peste 150 lei.

Va las sa descoperiti produsele oferite de cei de la Bipha Ayurveda si va astept cu pareri!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!